2014年4月9日 星期三

今日好煮意之~ 《酒香乾蔥煀雞翼》(附食譜)


今日好煮意之~ 《酒香乾蔥煀雞翼》(附食譜)
kellyandruby-mami.blogspot.hk//2014/04/blog-post_9.html
Wow~好耐冇用「今日好煮意」呢個分類名詞了~ 想當年响舊blog(Yahoo Blog)時,我會用「今日好煮意」嚟做分類呢~ 哈哈~寫得今日好煮意,就表示今日我係搬番Yahoo嘅其中一個食譜過來啊~ 今日收到網友响專頁留言,話想要番呢個食譜,所以夜媽媽都要將個食譜升番上水面~ 因為明天我有event,怕家陣唔寫又會變無尾飛陀了~ 哈哈哈~
上圖嘅係紅蔥頭(乾蔥),响菜檔或者街巿雜貨店都有得賣,多數用紅色網袋包裹著出售,價格好似係十數塊錢有交易,實際銀碼唔記得了~ 呵呵呵~ 
《酒香乾蔥煀雞翼》呢個食譜係我自家創作,所以坊間唔會見到佢嘅芳踨呢~ 今次我唔係用易潔煲烹煮方法,而係用鑊嚟煮,所以要掌握雞翼嫩滑度,可能對新手會有少少難度~ 新手建議用我的另類方法→ 易潔煲煮雞翼
《酒香乾蔥煀雞翼》食譜 

材料: 金鳳雞中翼1磅半、秀珍菇、草菇、乾蔥頭7-8粒、蒜片、薑 
雞翼醃料: 少許鹽、薑汁、紹酒、生抽、老抽 
調味料: 
(1) 紹酒細半飯碗(50ml) 
(2) 生抽、老抽、糖、水份 
做法: 
1)乾蔥頭去皮切幼條狀;蒜頭切片備用 草菇一開二,然後將秀珍菇及草菇加薑汆水,隔去水份後加入少許蠔油醃好備用 
2)雞中翼用鹽水解凍後,加入調味料醃約10分鐘 
3)大火起鑊落油,爆香薑及蒜片後,加入乾蔥絲同炒,炒至乾蔥出香味後,加入雞中翼爆至表面上色後,鑊邊灒入紹酒(即調味料1),加蓋片刻,然後再加入調味料(2), 加蓋煮3-4分鐘後,轉最細火焗10-15分鐘,最後加入秀珍菇、草菇轉大火快手炒至收汁,如水份過多,可埋少許生粉水獻汁,上碟時加入麻油及灑上蔥花即成. 
【小貼士】 
(1)金鳳雞中翼肉質較新鮮及好少機會有雪藏味,所以係入貨不二之選呢 
(2)雞翼用鹽水解凍作用係,鹽水會加速解凍過程,同埋可去除部份雪藏味,若恐選購的雞翼有雪藏味,可加數滴新鮮檸檬汁,即可去除雪味. 
(3)菇菌有特有嘅異味,所以一定要預先加薑汆水 
(4)雞翼要煮得滑,秘訣在於先大火,後用最細火慢慢焗,咁樣雞翼會超嫩滑呢~ 但煮呢味餸菜時,火力及水份要控制得宜,否則水少會焗乾,水多會影響成品嫩滑口感呢~ 
(5)雞翼是否過火,單憑肉眼亦可以觀測到,因為雞翼若過熟,雞翼內嘅雞骨會伸曬出嚟呢~ 表皮就失去光澤,因為水份過份流失,就好難滑口呢~ 
(6)紹酒經烹調後,酒精會揮發,只餘少許酒香,所以呢味餸菜小朋友都食得呢. 
Remarks:- 我所提供嘅時間只能作參考之用,因為爐頭火力各異,要自己執生啊~ 
 http://i94.photobucket.com/albums/l109/kellyruby/GIF/line/Rose-052.gif
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...